Cariere în cadrul Centrului Medical Multidisciplinar Bella Praxis din Pașcani

Angajăm asistent medical generalist și recepționer

Vino în echipa noastră! Trimite-ne CV-ul tău la adresa administrativ@bellapraxis.ro. Relații suplimentare se pot obține la telefon 0732 142 277.

Cariere

Află mai jos care sunt cerințele și beneficiile pentru pozițiile de asistent medical generalist și recepționer

ASISTENT MEDICAL GENERALIST

  • Cerințe

    • minim absolvent de liceu (12 clase), cu diplomă de bacalaureat;
    • cunoștințe foarte bune de operare calculator – Windows, Microsoft Office Word și Excel, poştă electronică, navigare internet etc.;
    • rationament logic bine dezolvat;
    • capacitate de analiza si sinteza;
    • experienta pe un post similar constituie un avantaj;
    • buna cunoaştere a limbii române, scris şi vorbit;
    • bune abilități de comunicare și organizare.
  • Responsabilități

    • pregăteşte şi analizează Planul anual al managementului calităţii;
    • coordonează activităţile de elaborare a documentelor sistemului de management al calităţii: · manualul calităţii; · procedurile;
    • coordonează şi implementează programul de acreditare a tuturor serviciilor oferite în cadrul unităţii;
    • implementează instrumente de asigurare a calităţii şi de evaluare a serviciilor oferite;
    • asigură implementarea şi menţinerea conformităţii sistemului de management al calităţii cu cerinţele specifice;
  • Beneficii

    • Angajare cu contract individual de munca
    • Mediu de lucru dinamic, motivant
    • Pachet salarial motivant, in functie de calificare si performante
    • Tichete de masa

RECEPȚIONER

  • Cerințe

    – Absolventă studii superioare
    – Operare calculator
    – Abilități de relații cu publicul
    – Persoană dinamică, responsabilă, serioasă
    – Rezistentă la stres

    Experiența pe un post similar și cunoașterea aplicației Easy Medical constituie un avantaj la angajare.

  • Descrierea postului

    – Preluare apeluri telefonice
    – Programare/reprogramare pacienți
    – Înregistrare și eliberare analize
    – Distribuire și clasare corespondență
    – Diverse sarcini administrative

CV-urile vor fi trimise la adresa administrativ@bellapraxis.ro. Relații suplimentare se pot obține la telefon 0732 142 277.

Toate drepturile rezervate - Bella Praxis - Centru Medical Multidisciplinar - ©2019